I,m back!

Hej! Det var inte igår ;)
Utan ett halv år sedan jag skrev ett enda ord här.. oj, oj, Tiden bara flyger iväg, men det har faktisk inte hänt något speciellt med mig. Livet ser nästan likadant ut, körkortet och pojken har jag lyckats behålla. Däremot har jag kört i diket och gnuggats med en och annan bil under mina körningar, men det är en annan femma!
Just nu befinner jag mig i slutet av skoltiden, går mitt sista år på säkerhetsprogrammet. Det känns grymt skönt att skolan snart är över, på riktigt! Sen är det bara att fundera på vad man ska göra sen.. plugga vidare eller jobba? Har ingen aning hur jag ska göra, men det blir nog bra till sist. Drygt  6 månader kvar tills jag och alla andra tar studenten, lördagen den 12 juni om man ska vara precis. Skit pirrigt! Vårt klass har inte ens provat student mössa eller beställt. oboy vad jag längtar ;D



Ska kila till stan framåt kvällen och köpa mig en vinterjacka plus simma i badhuset.
Ha det gött allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0