Uppe med tuppen!

Vaknade tidigt idag, fast det gör jag alltid  nu för tiden. Förut sov jag till elva på helgerna, men ändå sover jag ut fast lite mindre sömn än vanligt. Är faktiskt inte hemma heller idag, har sovit hos mary igår till idag. Så här sitter jag morgonpigg och funderar över dagens planer. Det är ju trotts allt lördag, fast det känns som söndag. Tänkte ge mig ut i solen sen, hörde att det skulle bli en fin vårdag.
Det känns som att sommaren snart är här, gud vad jag vill ha sommar nu. Ser speciellt fram emot veckan i kreta i juni. Då blir det bad, sol och en hel del partaj med min kära kusin Natalie. Några andra planer inför sommaren har jag faktiskt inte, däremot är jag grymt sugen på att åka på en festival. Ska försöka ragga med mig några så att det blir av på riktigt, vill ju inte åka ensammen. Hade tänkt mig peace and love som är i slutet av juni, verkar vara bra artister och så. Om inte detta blir av ska jag i alla fall åka på någon motorcykel träff med familjen, för det är trotts allt en evig tradition för familjen Edstein/Ruuska. Hoppas på massor av sommar jobb på donken också, då blir min sommar riktigt lyckad.



Nu ska jag vara lite social med vännen mary, ska vara här ett tag till. Sedan blir det att bege sig till pojkvännen.
Ha en mysig lördag! // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0