Långhelg :)

But baby, you will never love you like me ....

Nu har jag förstört mitt hår, igen.. Tänkte färga det ljusare, sagt och gjort. Nu sitter jag här och ser ut som ett ljushuvud, ser helt knasigt ut. Så imorgon blir det spaning efter en mörkare färg, inte blont denna gång. Ska testa något nytt, däremot får det inte bli för mörkt heller. Vill ju se lite normal ut. Aja, nåt skit får det bli..

Riktigt skönt med långhelg, idag har jag hämtat hem farmors bil från strängnäs och handlat mat med mamma, sedan lagade jag lite mat. Det blev grillat med potatis sallad. Himelskt gott!
Nu ska jag ängna mina lediga dagar åt att läsa ut min favorit bok, fjärde boken av twilight serien :)
och på lördag blir det att jobba, ska bli skoj.. Vill ju komma in i det där, så jag kan allt bättre.

Nu ska jag lägga mig under täcket och läsa min älsklings bok "så länge vi båda andas"
Ett tips läs alla böckerna, börja med första boken: Om jag kunde drömma (twilight)






Sköt om er! // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0