Grillning ikväll :)

Det är riktigt skönt väder ute :) sådär lagom varmt, dock blåser det lite. Men det kunde ha varit värre. Jag kom precis in efter en promenad i skogen med hunden. Nu sitter jag här och funderar vad jag ska handla för mat till kvällen, eftersom vi ska grilla fläskfile och allt. Tänkte även göra någon efterrätt, just nu lutar det mot grillade bananer med chocklad inuti. Mumsigt värre! Eftersom att jag har fått äran att åka och handla, har ju körkort nu. Så en tur med mammas bil blir det snart, däremot avskyr jag att åka bil själv, blir så ensamt. Jag som verkliugen hatar att vara själv, men vad gör man inte för familjen. det kommer över lite folk ikväll som ska basta också, brorsans kompisar. Det ska bli trevligt, hade tänkt mig att glo på schlageryran också :) Måste ju se hur det går för vårt lilla land, tror dock det inte blir en topp placering. Min personliga favorit är Norge. Man måste ju stötta grann länderna. 

Nej, nu ska jag ge mig in i staden för lite mat till kvällen!
// Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0