Lill lördag.

Idag körde jag på bilskolan och det gick väl hyfsat, men nu gäller det bara att köra som en dåre så jag är i toppform till uppkörningen. För jag har bokat både teori och uppkörning , så då måste allt sitta. Jag vill ju skaffa kortet, så jag kan fara var jag vill och när som helst. Nu är jag ständigt bunden av busstider och föräldrar för att ta mig till stan. Vilket är grymt trist.
 Jag har även varit på arbetsintervju på eftermiddagen på mcdonalds och det gick väl si sådär. Fick prata ensam med en snubbe som typ grillade mig med frågor. Jag är inte den bästa på att svara snabbt, så det var lite läbbigt. Nästa vecka får jag veta hur det gick, men om ni frågar mig så har jag inte höga förväntningar. Eftersom att 180 personer har sökt, det finns bara 20 platser. Inte troligt att jag är en av dom, men man vet ju aldrig. Inget är omöjligt, som sagt ^^

Nu ska jag vandra vidare.
Skepp ohoj! //Michelle


muppot själv på båten i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0