Förhållande..

Drömmare som jag är så har jag funderat en hel del på sistonde. Utöver mina desperat tankar om körkortet, så undrar jag varför alltid vi tjejer ska bli uppvaktad utav vår pojkvän. För hur ofta hör du att det är tjejen som är romantisk och kommer med blommar och ständigt säger vackra ord till sin respektivet? Inte ofta.. Jag måste erkänna att jag är riktigt dålig på att uppvaka någon annan, faktum är att det känns pinsamt att köpa presenter. För jag är så rädd att det jag köpt inte kommer uppskattas till den som ska få saken. En riktig oromantiker är vad jag är. Det är bara tur att inte killen har klagat, men det är sån jag är tyvärr. En klumpig drömmare som inte vet vad man ska göra i ett förhållande. 
Det jag vill komma fram till är att vi tjejer borde stå på oss och ta över den manliga rollen, för det är inte bara vi som ska bli bortskämda.
Jag lovar att även jag ska försöka bli en riktigt kärleksfull flickvän, en vacker dag... 




You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one

John Lennon - Imagine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0