tankar om allt och ingenting...

Allt är så jobbigt just nu, känns som jag har hamnat i en kris med mig själv. Fast jag egentligen borde vara lycklig över allt bra jag har. Problemet är att jag vill göra alla till lags, det har alltid varit mitt största problem. Vill hinna träffa kompisar utanför skolan och samtidigt umgås med pojkvännen, men vad jag än gör så kommer jag att såra någon på slutet. Om jag ändå var bra på att planera skulle det inte vara något problem, istället tänker jag att det ska jag nog hinna med. Oftast gör jag inte det. Anledningen att jag borde vara lite glad är att jag har fått sommar och helg jobb på mc donalds, men hur ska jag glädjas över det när alla andra unga i min omgivning inte har fått klar besked om sommarjobb än. Visst är de glada för min skull, men jag vet att de önskar ett jobb de också. Förstår inte varför jag alltid får dåligt samvete när det går bra för mig, istället för att njuta av det goda.

Aja, nog med klagande. Idag ska jag kika runt lite på tunapark med älskade Sofia, ska nog kolla efter en tröja till mig själv. Efter shoppingen ska vi bege oss in till stan för att hämta bio biljetter till filmen: Marley och jag. Därefter ska vi knalla till donkan för att käka lite. sen köpa godis till bio och gå och se filmen. Blir myspys, längesedan just Sofia och jag gick på bio tillsammans så det blir roligt. Antar att vanliga artonåringar skulle föredra krogen istället för bio, men lilla Fia har inte fyllt än. Så det får bli i April när hon blir myndig :)

Nu ska jag fixa ordning det sista innan jag åker hemifrån.
Hejsvejs! // Micha


Bild från förra Fredagen (Jag, Fia och Hanna)

Kommentarer
Postat av: Xersize

Micha, jag vet att det finns tuffa tider, det gör det för alla. Men du vet ju att vänner som Sofia alltid finns för att hjälpa dig, och du ska veta att jag också finns. Det är bara att höra av dig om det är något (F)

2009-03-30 @ 09:59:43
URL: http://xsitez.wordpress.com
Postat av: carro

Du får ha en jätte bra dag!

Hälsningar

Carro

2009-03-30 @ 10:10:06
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0