seg måndag

En riktigt seg måndag måste jag påstå. Hade sovmorgon till halv två, men kom in till skolan vid elva tiden för att käka lunch med Sofia. Vi slutade vid fyra och då var det bara att bege sig till bussen hem. Nu ska jag ängna min kväll åt att skriva klart instuderingsfrågor till historian. För sanningen är att den ska vara inlämnad idag och jag har inte skrivit ett ord än, men det ska jag nog hinna med. Jag är van att stressa in i det sista, så klar blir den om jag själv får bestämma. Däremot tror jag inte att den blir så väl gjord, som jag hade önskat.
Nej nog med detta. Nu ska jag sätta igång med historian!




passade på att ta några ego pix ^^

Chao// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0