Imorgon är det min dag :)

Jag sitter i min ensamhet och inser att om någon timme fyller jag 18 år. Kan inte förstå vart all tid har tagit vägen, det var inte länge sedan jag gick i sjuan och var stolt över att vara tonåring. Nu väntar andra bullar, ett steg närmare vuxen livet. Snälla, låt mig vara ett litet barn ett tag till. Jag är rädd för att misslyckas, skulle kännas bättre att sitta i mammas famn och låta henne ta hand om mig. Precis som det var förr.
Självklart ser jag även fram emot att bara leva livet, och faktiskt kunna köpa affärscider. LAGLIGT.. Däremot kommer jag vara en av dom som alltid måste vara tvungen att visa leg, för jag ser inte ut som 18. Kanske 14. Men jag är inte bitter, imorgon ( om nån timme) är det min dag.
Planerna är att sminka mig på makeupstore klockan fyra och sedan ta bussen hem, sen kommer några vänner till mig för att fira lite. Blir väl singstar och pizza, kanske något annat gott också ;)

Nu ska jag sova, så jag är utvilad inför morgondagen.
Natti,natti! // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0