hoho i stugan ^^

Torsdag kväll och man sitter här när man vet att man borde vara i sängen och susa. Men jag är alldelses för pigg för det (som vanligt). Istället sitter jag fast klistrad framför datorn och tänker ut något smart att skriva idag, dock har all insperation försvunnit under tankarnas gång. Kanske ska jag ta och berätta lite om helgen planer.
Imorgon efter skolan ska jag till Hanna och vi ska glo på ett par filmer under kvällen, så det blir sova där för min del. Lördag vet jag inte alls, hoppas på att träffa älsklingen. Saknar ju honom, ständigt :(
Söndagen består av att mamsen fyller år, då blir det tårta kanske? (måste kika efter en present till henne också imorgon)
Nja, sen var helgen slut. Avskyr att tiden går så fort, vill ju vara ett litet barn ett tag till ^^



Följer Kusin Natalie med smoothie trenden :) Ruggit gott, bör prövas av alla!


Michellin- piggilin har klippt sig ( eller i lördags) och det blev helt okej. Fast nu vill jag ha långt igen xP


chao// Michella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0