snart valborg ^^

Snart valborg igen då :)
 Det är alltid då saker händer i mitt lilla liv, eller rättare sagt det är den årliga fest dagen för lilla Michelle Ruuska. Kan inte minas sist som jag inte festade på något vis på valborg. Ännu värre så var det ett antal år sedan jag såg en majsbrasa brinna. Det är faktsikt lite pinsamt, för det är ju grejen med just denna dag. Däremot tycker jag att det är viktigt att ta det lugnt med alkoholen under midsommar för att det är en mysig dag som man inte bör förstöra. Åter till valborgsmässoafton så blir årets planer att partaja med min vän Anna, vi ska för ovanligthetens skull vara i barva och ha skoj. Förra året var jag också med henne, så det har blivit till vår egna tradition. Riktigt roligt att umgås med den tjejen. 

Annat roligt som har hänt är att jag och älsklingen plus min mamma var i kolmården i helgen, det var riktigt skoj att kolla in alla djur. Jag kände mig som  ett litet barn igen, bäst av allt var sälarna och elefanterna. Dock fick jag aldrig se giraferna, som jag helst ville kolla in. 
Får väl åka dit igen snart. 


Robin och jag i kolmården <33

Nu ska jag kolla på desperata hemma fruar, eller snart!
 Sköt om er så länge.. // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0